Sunday 8 January 2012

Mana My Spirit nie

Assalamualaikum

Salam tahun baru aku ucapkan, ini merupakan entry pertama aku di thn 2012 ini. Ok sebenarnya arini aku nk citer pasal exam, kalau nk tahu sekarang aku tgh final exam taw. Hari ni adalah paper pertama aku. Ok bercerita  pasal paper pertama tadi, alhamdulillah la aku dpt jawab la, dan apa yg aku harapkn adalah aku dapat keputusan yg baik bagi subject ULUM QURAN nanti insyallah. 

Tapi yg tak best nye aku mcm hilang semangat untuk study dgn btul2 fokus sem ni. Aku pun tak tahu kenapa, tiap kali aku nk study, aku perlu kuatkn semangat & perlu melawan nafsu malas aku untk terus fokus. Kemana kah menghilangnya semangat aku yg dulu, mungkin jg sekarang ni aku susah nk fokus sbb apa yg ada di fikiran aku hnyalah my village & holiday jea, tu jea yg aku ingt, huhuhu so mcm mana lah aku ni nk fokus kn? 

Paper aku tnggal 5 lg, aku mmg tak sabar sngt nk hbskn, tgok! bkn nye tak sabar nk study, yg difikirkn nk hbskn jea, tak study pun takpela, jnji dpt hbs huhu Ish xdela mcm tue, dah la subject2 aku smuanya killer2 taw, dan aku tkut sgt sbnarnya sem ni, tkut kalau2 aku tak dapat kekalkan pointer sebelum nie dan tkut jtuh, nauzubillah......moga2 aku dpt pertingkatkan lg insyallah.  

Untk yg final exam jg, aku doakn moga kalian jg berjaya dan diberkati sntiasa insyallah:)


Jgn jd mcm nie, study kjp tp tido byk hehe
Aku kah itu huhu:)





Biarlah smpai mcm nie pnye study:)



wassalam:)

No comments: