Saturday 17 December 2011

RnDu & TerKiLaN

Bismillahirrahmanirahim.....sbg pembuka bicara....

Ok hari ni, aku nak sharing psl tjuk di atas...."RnDu & TeRkiLaN". Aku rndu pd siapa yea???? Haaaaa jeng3.......dh rndu knp lak nk terkilan????? Haaaaaaaa jwb2......Ini Jawapan kepada persoalan di atas:


Ha nk taw sape baby ni? Ni lah permata hati aku, AQIL.....aku sgt2 rndu dia, yg aku terkilan sgt tu sbb skrg ni dia ada kat kg, dan aku plk tak dapat balik maen nga dia, so bleh bayangkan lah macam mana kan? Time aku cuti nnti dia dh balik Perak dh....huhuhu mmg kempunan lak cik naaa...kalau pnjg umur jmpa dia nnti raya, haaa lama kn? Erm camna aku tak terkilan....Dia ni bnyk ragam taw, sbb tu lah aku sntiasa rndu dia, lgpun aku lama jg jaga dia masa aku cuti sem, dia mmg rapat la nga aku. 


Haaaa ni sape plk? Ini lah permata hati aku seterusnya...Nama dia ALESYA DANIA. Aku jg tersgt2 rndu bdk kecik ni, tp sekarang dia dh boleh jaln dh, siap berlari lg,  tu yg sedih tu, dia dh berlari dh tp aku tak bleh jumpa dia. Dia jg ada kt kg, bercuti dgn family2 aku. Mmg terkilan la sgt, aku jg pernah jaga alesya ni mase time puasa thn ni, lama jg aku kat rumah dia, tiap2 hari aku duk layan ragam dia, mase tu mmg bnyk ragam baru dia tunjuk. Mmg rndu la saat-saat tu......

time melayan dia...

tido daaa....penat maen nga cikna dia

Haaa ni name dia Rayyan Haziq

Nama pun dh macam nama mat salleh kan? Tgok la tuan dia, hihihi mat salleh perak jela huhuhu Haaa ragam bdk ni pun bleh thn  jg taw, leh wat aku teringat jg dia, macam-macam. 


Haaaa ni kakak dia, namanya Aqilah Uzma, bleh thn la nama diorng ni, tak dua nama tak sah huhuhu Bdk ni lg wat aku rndu, macam mana tak rndu, mulut dia macam murai, bila bercakap tak pandai dh nk stop. Cerdik satu hal, tak pyh ckp la, bdk2 sekarang kn. Yg wat aku teringat sgt, kalau aku kat kg, kebetulan dia balik, dia siap kejut aku bgn pg2, tahu nak wat apa??? Nak ajak keluar tgok lembu huhuhu tula habit dia dulu, sekarang takde dh habit tu, habit lain plk.Erm diorang ni macam-macam ragam taw.....

Haaa ni satu lg org yg aku rndu....nama baby ni Akmal, adik kpd Aqil.

Akmal pun lebih kurang la dgn abang dia, ragam tak jauh beza, cuma dia ni tak telor macam abg dia, cuma dia asyik nk dukung jea nga aku. Hahaaa macam mana aku tak ingt diorang ni, masing2 ada ragam semuanya.   Haa ni lah sebab knp aku rndu dan terkilan, sebab diorang semua ni ada kat kg semua, aku je kat sini. Tak boleh tgok & maen nga diorang....Tp tak pe, insyallah pnjg umur bleh jumpa diorg lg. Sebenarnya ada lg permata2 hati aku yg laen, tp diorg xblik kg, msg2 ada kt KL & Kedah. Ni yg selebihnya:



Ok setakat ni shja untuk kali ni, untuk diorg "Cik Naa Rnduuu & syggggg kamu smua" 

Wassalam:)


No comments: