Tuesday 27 December 2011

DaRi BnDr Tun RaZak Ke PwTc

Assalamualaikum.....

Salam pg selasa, moga pg ini adalah pg yg indah dan hari yg terbaik untuk kita semua... Ok hari ni aku nak citer sikit pasal perjalanan aku dari Bndr tun Razak ke PWTC. Ok apa aku buat kat sana? Ada mesyuarat tertinggi UMNO ker? Sejak bila plk aku sertai Umno ni, aku hnya setia pd yg satu je ok! Ops! bkn nk ckp sal politik ok kat entry ni, sbnrnya aku ke pwtc tu nk hntar adik aku balik qelate. Bkn ke PWTC sbnrnya tp ke PUTRA, trun je kt pwtc tue hihihi 

Ermm sbnarnya selama 2 ari aku dpt spend time nga adik dan kak aku kat sini, KL ni. Aku rasa seronok sgt dpt jaln2 dan tgok tv juga makan sama. Haa tu dh aktiviti wjb kami..... Aku jg rasa sedih bila pg ni aku dh nk gerak balik NILAI semula dan tinggalkan my sis sorg2 lg...apakn daya aku pnya komitment lain......  Sbena nya aku nk share sal apa yg aku tgok kt Putra td, rasa mcm bngga pun ada, knp? Haaa sbb kt putra dh siap daa jejantas tue, so skrg lg sng la nk ke stesen bas, dh tak kena melintas2 kat bwah dh, cnggih u  huhu Kalau tak caya tgok la sndiri pic yg smpat aku ambik ni. Ok lh smpai sini shja cerita aku pg ni, smpai ketemu lg di lain entry:) 

Ni pic kitaorg sempat ambik masa ke PUTRA......








 Haa ni aku nk tunjuk mesin baru tuk ambik tiket lrt


cnggihkn? huhuhu


poken

No comments: